جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: استفاده بهینه از اماکن رفاهی این منطقه به‌طورجدی در دستور کار است و با برنامه‌ریزی دقیق،فرصت بیشتری برای استفاده از آن برای کارکنان ارتش و خانواده‌های آنها فراهم می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۸۳۷۰
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی در حاشیه بازدید از اماکن روحی رفاهی این منطقه با اشاره به اینکه سرمایه‌های انسانی به‌عنوان باارزش‌ترین منابع سازمانی شناخته می‌شوند، اظهار کرد: نیروی انسانی به سازمان معنا و مفهوم می‌بخشند و زمینه تحقق اهداف سازمان را فراهم می‌سازند.

 وی افزود: توجه ویژه به منابع انسانی می‌تواند باعث بالابردن تعهد، بهره‌وری، کارایی و دلبستگی شغلی و تعالی عملکرد کارکنان شود و بر همین اساس اماکن اقامتی و تفریحی یکی از محیط‌هایی است که می‌تواند در جهت ارتقای روحیه و رفاه کارکنان گام بردارد.

 وی خاطرنشان کرد: معاونت نیروی انسانی این منطقه در ایفای این مسئولیت مهم، موفق عمل کرده و خدمات ارائه شده، رضایت کارکنان و خانواده‌های آنها را در پی داشته است.

 گفتنی است، مجتمع اقامتی امام رضا (ع) در مشهد، برای اقامت کارکنان این نیرو و خانواده‌های آنها است که طی چند سال اخیر بازسازی شده و بر امکانات آن افزوده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها